fredag 23 juli 2010

Köp Cars 2 / bilar leksaker Online !

Ska du köpa Disney Cars/Bilar så rekomenderar jag dig att även söka online på nätet där det finns många butiker som säljer Disney Cars leksaker. Gå även in på auktioner på nätet så som Tradera och Ebay. Jag har själv köpt mycket Disney Cars bilar från Ebay som levererats från USA och Canada utan problem. Det går att köpa billigt även om ni nu tror att frakten äter upp hela vinsten. Grejen är den att hitta en säljare som har gjort många försäljningar med positivt omdömme och som har många ¨Disney Cars bilar som du eftersöker. Då kan man dela frakten per varje Cars bil, det är bara att fråga efter samfrakt så löser det sig. Och för att göra affären säker och även försäkrad så använder jag PayPal när jag betalar, väldigt snabbt och säkert och kompatibelt direkt inne på Ebay. Det tar oftast en till två veckor att få Cars/bilar från USA, och säljarna är väldigt trevliga och tillmötesgående. Jag har själv sparat några tusen på att handla Cars ifrån USA istället för att köpa i Sverige. Sen är utbudet större, många Disney Cars bilar är inte släppta i Sverige.

Men vill du köpa Bilar 2 leksaker i Sverige så klicka in på Lekmer.se eller buda till dig en bil
Tradera.se

Söker du Cars 2 filmen på CD eller Blu-Ray? Läs mer här


.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv